Trápi Vás pokazený kotol, vypadávajúci ohrev teplej vody, studené radiátory či nefunkčné podlahové vykurovanie?

Radi Vám s riešením poruchy Vášho plynového kotla pomôžeme. Naša spoločnosť, UNIVIS spol. s r.o. sa venuje viac ako 20 rokov záručnému a pozáručnému servisu vyhradených plynových zariadení. Vďaka bohatým skúsenostiam promptne identifikujeme a odstránime závadu bez ohľadu na ročné obdobie. Všetci naši servisní technici prechádzajú pravidelnými školeniami na servis všetkých nami podporovaných značiek kotlov. UNIVIS spol. s r.o. disponuje skladom s viac ako 2000 kusmi náhradných dielov, vďaka čomu vieme v drvivej väčšine prípadov opraviť zariadenie bez zbytočného čakania na dodanie náhradného dielu.

V súčasnosti sa venujeme servisu nasledovných značiek:

Ariston, Baxi, Gruppo Imar, Immergas, Lamborghini, Leiber, Protherm, Termomax, Viadrus (len K4), Viessmann

Ako postupovať pri objednávke opravy

Opravu kotla si môžete objednať v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00 na tefónnych číslach ++421(2)44 257 747 ++421(2)44 257 323 alebo prostredníctvom nižšie uvedeného objednávkového formulára.  Po spracovaní objednávky Vás budú kontaktovať naši pracovníci a dohodnú si s Vami vhodný termín a čas návštevy. Pre zjenodušenie a zrýchlenie objednávky a samotnej opravy si prosím skontrolujte nasledovné:

  • Ak kotol nereaguje na požiadavku na vykurovacie, skontrolujte stav batérií v priestorovom termostate alebo diaľkovom ovládaní. V prípade bezdrôtových bytových termostatov je doporučený interval výmený batérií raz za 6 mesiacov, v prípade drôtových termostatov s podsvieteným displejom raz 12 mesiacov a v prípade drôtových termostatov bez podsvietenia raz za 24 mesiacov. V mnohých prípadoch môžu byť po uplynutí doporučeného intervalu výmeny batérie príliš slabé pre správnu komunikáciu s kotlom aj napriek tomu, že displej termostatu ostáva funkčný. V priestorových termostatoch nedoporučujeme používať nabíjateľné batérie, nakoľko napätie v takýchto batériách je nižšie ako v alkalických batériách, pre ktoré sú termostaty obvykle navrhnuté (1.2V namiesto 1.5V ). Používajte výhradne kvalitné alkalické batérie.
  • Ak je kotol vybavený displejom, zaznačte si zobrazovaný kód poruchy a nahláste nám ho pri objednávke opravy.  Nahlásením kódu poruchy pri objednávke nám často pomôžete identifikovať závadu už pred výjazdom, čím sa zvyšuje pravdepodobnosť, že diel potrebný pre opravu budeme mať pripravený v servisnom aute už pri prvotnej návšteve.
  • Pripravte si dokumentáciu dodanú spolu s kotlom, predovšetkým záručný list, servisnú knihu alebo protokol o uvedení do prevádzky, z ktorej je pri objednávke možné identifikovať výrobcu a typ Vášho zariadenia. Pokiaľ nie je možné túto dokumentáciu dohľadať, pokúste sa typ a značku kotla odčítať z predného štítu zariadenia.
  • V prípade, že je Váš kotol ešte v záruke, predložte privolanému servisnému technikovi originál potvrdeného záručného listu vydaného v SR. (Nie je potrebné v prípade kotlov značky Protherm). V prípade individuálneho dovozu kotla zo zahraničia bez slovenského záručného listu vieme zabezpečiť výhradne pozáručný servis.

Objednávka opravy kotla

    Kontaktné informácie:

    Meno a Priezvisko(*)

    Adresa(*)

    Mesto/Obec(*)

    PSČ(*)

    Tel. kontakt (*)

    Email (*)

    Informácie o spotrebiči a požadovanej službe:

    Služba:

    Značka kotla

    Model kotla (*) (napr. Zeus Maior, Nuvola 3 Comfort a pod..

    Posledná odborná prehliadka/údržba (*)

    Aktuálny stav spotrebiča (*)

    Je kotol v záruke? (*)

    Doplňujúce informácie o poruche, popis závady, poruchové hlásenia:

    Kontrolná otázka:

    Prosím doplňte správnu hodnotu ... − 6 = 1

    Súhlas so spracovaním osobných údajov:

    Súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu nevyhnutnom pre spracovanie predmetu objednávky